UPOZORENJE!
Ignoriranje svjetlećih upozoravajućih žaruljica i tekstualnih obavijesti može dovesti do ostanka vozila u kvaru na cesti, do sudara i teških ozljeda.
Kod uključivanja paljenja nakratko zasvijetli nekoliko upozoravajućih i kontrolnih žaruljica za provjeru funkcije. One se gase nakon nekoliko sekundi.
Ne nastavljajte vožnju!
U slučaju odgovarajućeg prikaza: vrata, stražnji poklopac ili poklopac prostora motora otvoren ili nije pravilno zatvoren.
Nepravilno zatvorena vrata mogu se tijekom vožnje nehotice otvoriti i izazvati teške ozljede.
Otvorite dotična vrata vozila i ponovno ih zatvorite.
Ne nastavljajte vožnju!
Elektronička parkirna kočnica uključena.
Otpustite elektroničku parkirnu kočnicu ako želite krenuti
Ne nastavljajte vožnju!
Preniska razina kočione tekućine ili smetnja kočionog sustava.
Provjerite razinu kočione tekućine. Ukoliko je razina u redu, znači da se radi o smetnji kočionog sustava. Odmah potražite pomoć stručnjaka.
Zajedno s kontrolnom žaruljicom ABS-a - zakazao ABS.
Potražite specijaliziranu servisnu radionicu. Vozilo može kočiti bez ABS-a.
Ne nastavljajte vožnju!
Razina rashladnog sredstva motora je preniska, temperatura rashladnog sredstva motora je previsoka ili postoji smetnja u sustavu rashladnog sredstva motora. Uzrok ovisi o pokazivaču temperature rashladnog sredstva motora koji ima 3 područja:
PODRUČJE UPOZORENJA iznad 120oC:
Temperatura rashladnog sredstva motora je previsoka.
NORMALNO PODRUČJE od 70 do 120oC:
Razina rashladnog sredstva motora je preniska.
HLADNO PODRUČJE ispod 70oC:
Motor još nije zagrijan na radnu temperaturu.
motora.
posrijedi smetnja rashladnog sustava motora. Ne nastavljajte vožnju! Potražite specijaliziranu servisnu radionicu.
Ne nastavljajte vožnju!
Prenizak tlak motornog ulja.
– treperi li upozoravajuća žaruljica, iako je razina motornog ulja u redu, ne nastavljajte vožnju i ugasite motor. Posljedica mogu biti oštećenja motora. Potražite pomoć stručnjaka.
Ne nastavljajte vožnju! Smetnja upravljača.
SVIJETLI:
Zakazao elektromehanički upravljač.
Ukoliko se predmeti nalaze na suvozačevom sjedalu, sklonite ih i odložite na sigurno.
Smanjivanje brzine pomoću ACC-a (Automatska regulacija brzine) u odnosu na vozilo ispred nije dovoljno.
Poziv vozaču za preuzimanje nadzora nad vozilom.
Provjerite sve kočione obloge i po potrebi ih zamijenite.
ESC, odnosno ASR regulira.
SVIJETLI:
ESC ima smetnju ili je sistemski isključen.
ILI: akumulator vozila je ponovno spojen.

Potražite specijaliziranu servisnu radionicu. Vozilo može kočiti bez ABS-a.
Kod ponovnog spajanja akumulatora, vozite kratku dionicu puta pri brzini 15 – 20 km/h.
Ako kontrolna žaruljica svijetli i dalje, potražite specijaliziranu servisnu radionicu i dajte provjeriti vozi

= smetnja ABS-a.
Zajedno s upozoravajućom žaruljicom

= zakazao ABS.
Vozilo se može kočiti bez ABS-a.
zakazala djelomično ili u potpunosti.
Dajte provjeriti motor.
TREPERI: smetnja upravljanja motorom (dizelski motor).
Potražite specijaliziranu servisnu radionicu ako se kontrolna žaruljica nakon toga ne ugasi.
Uvažite eventualne obavijesti na zaslonu kombiniranog instrumenta.
Ne nastavljajte vožnju ako nakon uključivanja paljenja stup upravljača ostane blokiran.
Potražite pomoć stručnjaka.
Tlak u gumi jednog ili više kotača znatno se smanjio u odnosu na tlak kojeg je namjestio vozač ili je struktura gume oštećena. Dodatno se na zaslonu kombiniranog instrumenta može oglasiti upozoravajući ton i prikazati
odgovarajuća tekstualna obavijest.
Odmah smanjite brzinu! Zaustavite vozilo kada to bude moguće i sigurno.
Izbjegavajte snažne manevre upravljanja i kočenja! Provjerite sve kotaće i njihove tlakove u gumama. Oštećene gume zamijenite. Nakon promjene tlakova u gumama ili nakon zamjene jednog ili više kotača mora se provesti nova prilagodba pokazivača kontrole guma
Kontrolna žaruljica žmiga otprilike jednu minutu i nakon toga svijetli trajno. Dodatno se na zaslonu kombiniranog instrumenta i infotainment sustava može prikazati odgovarajuća tekstualna obavijest.
servisnu radionicu. Dajte provjeriti sustav.
Smetnja sustava motornog ulja.
SVIJETLI:
Razina motornog ulja preniska.
Dajte provjeriti senzor motornog ulja.
isključite motor. Provjerite razinu motornog ulja.
ali nije aktivirana.
Kontrolna žaruljica žmiga dvostruko brže ako je neki žmigavac
na vozilu zakazao.
Kontrolna žaruljica se gasi kada ne rade žmigavac na prikolici
ili kompletno osvjetljenje prikolice.
Blokadna tipka u ručici automatskog mjenjača nije uklopila.
Kretanje nije moguće.
SVIJETLI:
Niste pritisnuli papučicu kočnice.
Za umetanje stupnja za vožnju pritisnite papučicu kočnice.
GRA ili sustav za ograničenje brzine vrši regulaciju.
Sustav za ograničenje brzine vožnje uključen, aktivan.
Automatska regulacija razmaka (ACC) aktivna
TREPERI: Prekoračena brzina namještena na uređaju za ograničenje brzine.
Jednom kratko zasvijetli: „Blind Spot“ senzor aktiviran i spreman za rad.
„Blind Spot“ senzor prepoznaje vozilo u mrtvom kutu.
TREPERI:
Ako sustav prepozna vozilo u mrtvom kutu i vozač dodatno uključi žmigavac u smjeru prepoznatog vozila.
Kod vozila koja su dodatno opremljena i potporom zadržavanja vozila na voznom traku, informacija se šalje i bez aktiviranja žmigavca prilikom napuštanja voznog
ACC aktivan. Registrirano je vozilo ispred. ACC regulira brzinu i razmak prema vozilu koje vozi ispred.
Kod sivog prikaza:
ACC aktivan. Sustav je uključen ali ne regulira.